من یه ...

چرا عشق؟!

من یه ...

چرا عشق؟!

for neda

سلام ندا تو راست می گی.

من خودمم نمی فهمم دارم چی کار می کنم.

من واسه همین این وبلاگو باز کردم که بفهمم عشق یعنی چی ؟ چرا ما مجبوریم عاشق بشیم ؟ چرا

نمی تونیم مثل یه آدم معمولی به بعضیا نیگا کنن؟ بدون در نظر داشتن جنسیت .

واسه همین از همتون کمک می خوام . تا من و کسای دیگه ای که نمی فهمند چی می خوان بفهمن.

خوا هش می کنم.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:22 ب.ظ

سلی ی ی ی آقای همیشه عاشق
ببین اونصوری که وبلگتو خوندم فهمیدم که حداقل میشه گقت کم کم ۲ بار عاشق شدی!!!
تو رو خدا از این روش ها به منم یاد بده چون من اصلا نمی دونم عاشق شدن چه مدلیه!!!
خوش به حالت

بی تا دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:23 ب.ظ http://bitabihamta.blogfa.com

هه هه انقد هول شدم یادم رف اسممو بنویسم

ندا دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:40 ب.ظ http://www.daftarezendegi.blogsky.com/

منزل نو مبارک
ـــــــــــــــ--
تاااا دوباره

ندا سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:37 ب.ظ


می خواهم بازگردم، به دوره ای که به آن سوگند یاد می کنند
می خواهم بازگردم به ستاره های رنگین کمان،
به آسمان شب و روز و رقص آفتابگردان.
همراهیم نمیکنی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد